Nimeni nu-şi va aduce aminte de tine pentru gândurile tale secrete.
•Gabriel Garcia Marquez - ultima scrisoare din “veacul de singurătate”.

joi, 5 decembrie 2013

OREZ CU ROŞII A LA TANTI KATY


Despre Tanti katy v-am vorbit aici.
Această simplă şi delicioasă reţetă de post mi-a fost furnizată tot de dânsa.
Ingrediente:
O ceşcuţă cu orez
2-3 linguri cu ulei
O ceapă
Un ardei gras
Câteva roşii
Câteva fire de pătrunjel
Sare şi piper după gust
Preparare:
Orezul se fierbe în apă rece. Când a fiert (după gustul fiecăruia: al dente sau fiert bine, aşa cum îmi place mie) se scurge apa, se clăteşte cu apă rece şi se pune într-o strecurătoare.

Se pune uleiul să se încingă şi se căleşte uşor ceapa. 

Se adaugă ardeiul gras tăiat fâşii (eu am pus de la congelator) şi se călesc şi aceştia. 

Roşiile se curăţă de coajă şi seminţe şi se pun peste ceapă şi ardei (se pot folosi roşii în bulion). 

Se lasă să fiarbă bine, până se înmoaie şi roşiile, 

eventual mai turnând câte puţină apă caldă. La sfârşit se adaugă orezul fiert

 şi se mai fierbe puţin. 

Se potriveşte de sare şi piper , se presară pătrunjel verde şi se poate servi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu