Nimeni nu-şi va aduce aminte de tine pentru gândurile tale secrete.
•Gabriel Garcia Marquez - ultima scrisoare din “veacul de singurătate”.

luni, 31 mai 2010

TARTA CU FRUCTE DE VARA

Ingrediente:
-pentru blat:
140 g biscuiti cu unt
250 g nuci
150 g unt topit
2 linguri de cacaoa
-pentru crema de zmeura:
150 g branza de vaci
200 ml smantana grasa
200 g zmeura (am folosit congelata)
2-3 linguri de zahar pudra
-pentru crema de vanilie:
un plic crema "Creme Ole" de la Dr. Oetker
400 ml lapte
- in plus:
100 g ciocolata topita cu o lingura de lapte condensat sau smantana si o lingurita de unt
fructe de sezon (capsuni, zmeura,etc)
un plic de "Tort gelee" rosu

Preparare:
- Blatul:
Nucile se macine grosier (le-am pus in robot).

Se adauga apoi biscuitii,

cacaoa

si la urma untul topit si racit.

Aluatul obtinut se preseaza pe fundul si peretii laterali ai tavii pentru tarta (eu am folosit o tava termorezistenta)

Se coace in cuptorul preincalzit cca 15 minute, se scoate si se lasa sa se raceasca la temperatura camerei.

se unge blatul rece, cu ciocolata topita.

Se acopera cu un strat de capsuni.

-Crema de zmeura
Se amesteca cu robotul sau mixerul toate ingredientele (eu am pus zmeura congelata). se toarna crema peste blat.

Se prepara crema de vanilie dupa indicatiile de pe plic si se pune peste crema de capsuni.Se acopera cu fructe dupa preferinta.

Deasupra se toarna jeleul preparat dupa indicatiile de pe plic.




Un comentariu:

  1. Nici eu nu as zice NU! vinetele de jos m-au dat gata!Premii si o provocare pentru tine! O saptamina minunata! Cami

    RăspundețiȘtergere