Nimeni nu-şi va aduce aminte de tine pentru gândurile tale secrete.
•Gabriel Garcia Marquez - ultima scrisoare din “veacul de singurătate”.

marți, 5 ianuarie 2010

MENIU DE REVELION 2010 LA SUCEVITA


In primul rand vreau sa va multumesc pentru mesajele frumoase pe care mi le-ati trimis cu ocazia sarbatorilor de iarna si sa va urez tuturor ca anul 2010 sa va aduca multe impliniri in toate planurile.

Am lipsit o perioada de pe blog pentru ca anul acesta mi-am ajutat copii de la Sucevita sa pregateasca meniul de Revelion pentru 23 de persoane, dintre care vreo 8-9 copii.
Prinsa in febra pregatirilor nu am reusit insa sa fotografiez toate preparatele.

Meniul s-a compus din:

APERITIVE:
-Pinguini dragalasi, reteta de aici.




-Arici si broasca testoasa din pateu de ficat, reteta de aici



-Ciuperci umplute cu oua de prepelita, aperitiv cald, reteta aici


-Andive umplute cu crema de branza si somon, icre negre si icre de somon,si
-Tartine cu fileuri de ansoa pe pat de rosii
pentru care nu am facut fotografii, dar aratau cam ca aici

-Cosulete din aluat de patiserie umplute cu crema de branza cu nuci si usturoi, preparate de fiul meu, Radu, pentru care nu am fotografii
-Platou cu preparate de casa, afumate, din porc si vanat: toba, carnati de porc si de mistret, sunca, muschiulet, etc, preparate de mama nurorii mele,(fara fotografii)
-Scrumbie afumata in suba de sfecla rosie, reteta aici, preparata de nora mea, Mona

-Salata din piept de pui (fara fotografii), preparata de nora mea, Mona
La ora 12, conform traditiei din Bucovina s-a servit
PESTE:
-Tarta picanta cu ton, reteta aici:

-Salata de pastrav afumat in cetina de brad (cobza),



preparata de Radu, urmeaza reteta si
-Somn umplut cu nuci si stafide pe pat de legume,reteta aici



Au urmat SARMALUTE in frunze de vita si in foi de varza acra cu smantana pentru care nu am facut fotografii si
FRIPTURA DE PORC LA TAVA cu garnitura de cartofi trasi in unt si muraturi asortate, hrean cu sfecla rosie si SALATA MOZAIC, reteta aici, poza nu am reusit sa fac, dar arata exact ca aici:

DULCIURI:
- fursecuri diverse, urmeaza reteta:




-NISIPOSII A LA YAFA, reteta aici:


-PRAJITURA NAPOLITANA: reteta aici

-Islere, reteta aici


-Chec multicolor cu crema crant, urmeaza reteta, dar din pacate nu am fotografii cu prajitura gata

-Rulada de biscuiti cu crema de cocos si stafide, reteta aici


-Prajitura cu cirese negre si afine, cu glazura de cirese, urmeaza reteta:


-Cozonac moldovenesc, pregatit de mama nurorii mele
-Cozonac cu martipan, nuci si rahat, reteta aici


-2 Torturi cu crema de branza si jeleu de portocale, pentru care nu am reusit sa fac fotografii, decat pentru unul dar urmeaza reteta:


In mare, cam astea au fost, sper ca nu am uitat nimic.

In perioada in care am lipsit de pe blog, am mai preparat:
-TORT CU BAVAREZA DE FISTIC, COCOS SI JELEU DE FRUCTE, pentru ziua fiului meu Radu, 30 decembrie, reteta aici:


-TORT DE NUCI, pentru prietena mea, urmeaza reteta:


-TORT VITRALIU, pentru nora mea cea mica, Elena, urmeaza reteta:

3 comentarii:

  1. Прекрасно меню,Гета.Много богато,артистично и вкусно е всичко.Поздравявам те!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, La multi ani cu sanatate si multe bucurii, sa aveti succese pe toate planurile si liniste si pace in casa. Scuze ca indraznesc, multumesc ca ai facut reteta mea, insa, nisiposii mei sunt ai Yafei si nu ai Javei. Meniul a fost intr-adevar somptuos, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Getuta, tare meniul!
    Anul asta fac revelionul la voi! :)

    RăspundețiȘtergere