Nimeni nu-şi va aduce aminte de tine pentru gândurile tale secrete.
•Gabriel Garcia Marquez - ultima scrisoare din “veacul de singurătate”.

joi, 18 iunie 2009

CASTRAVETI MURATI DE VARA





Pentru un borcan de 3 kg avem nevoie de:
-2 kg castraveti
-marar in floare
-o capatana de usturoi
-2 ardei iuti
-2 linguri de sare mare, pentru muraturi (neiodata)


Preparare:
Castravetii se spala si li se taie capetele (pentru a se mura mai repede)
Se aseaza in borcan.
Printre ei se pun cateii de usturoi taiati in doua si ardeii iuti.


2 litri de apa se fierb cu cele 2 linguri de sare.
Cand s-a racorit putin se toarna peste castraveti. deasupra se pune mararul.


Se acopera cu o farfurie si se lasa la loc cald.
Daca este destul de cald sunt gata in 2-3 zile.
Dupa ce s-au acrit suficient se pun la racoare.

4 comentarii:

  1. Geta,extraordinara reteta aceasta...iti multumesc din suflet ca ai postat-o...am pus castravetii acum trei zile si azi am mancat din ei,un deliciu!!!Super usor si rapid!
    Mii de multumiri si aprecieri!Frumos blog!
    Te pup dulce si spor la bucatarit!

    RăspundețiȘtergere
  2. exelenta reteta,eu am mai adaugat mustar boabe,piper boabe,dafin si cimbru.

    RăspundețiȘtergere
  3. ai dreptate e cea mai simpla si buna reteta

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru reteta simpla - m-am hotarat sa pun la murat castravetii mai mici care raman dupa consumul celor "normali".

    RăspundețiȘtergere