Nimeni nu-şi va aduce aminte de tine pentru gândurile tale secrete.
•Gabriel Garcia Marquez - ultima scrisoare din “veacul de singurătate”.

marți, 3 septembrie 2013

CREMA DE IAURT CU MĂRAR




Ingrediente:
400 g iaurt
Câteva crenguțe de mărar
Sare, după gust
O linguriță cu ulei de măsline

Preparare:
Iaurtul 

se pune într-o strecurătoare acoperită cu tifon pus în 4 sau cu o pânză albă, mai deasă. Strecurătoarea se pune deasupra unui vas. Se lasă să stea cam o oră, 

după care se leagă pânza la capete și se suspendă cu ajutorul unei vergele (am folosit o coadă de lingură), deasupra unui vas pentru a se scurge zerul. 

Se lasă ăn frigider pentru minim 12 ore, dar poate sta și mai mult. Se scoate din frigider

 și se amestecă cu sare 

și mărar tocat

 (mai poate fi folosită ceapă verde fin tocată sau usturoi  sau roșii uscate, măsline tocate fin,etc). Se modelează frumos iar deasupra se toarnă o linguriță cu ulei de măsline care îi conferă o savoare în plus.

Este minunată pentru micul dejun.

3 comentarii:

  1. ce pofta mi-ai facut...as incerca, dar nu am tifon...sper sa fac rost.daca nu gasesc cu ce sa inlocuiesc tifonul?

    RăspundețiȘtergere
  2. Delicioasa, cu mare drag as servi acum cu o felie de paine proaspat scoasa din cuptor :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici eu nu am avut tifon. Am folosit o pânză albă, mai deasă, neapretată, fiartă în prealabil.

    RăspundețiȘtergere