Nimeni nu-şi va aduce aminte de tine pentru gândurile tale secrete.
•Gabriel Garcia Marquez - ultima scrisoare din “veacul de singurătate”.

joi, 25 iunie 2009

PUI CU CARDAMOM IN STIL INDIAN



Reteta este de aici , adaptata, bineinteles.
Ingrediente (pentru o persoana):
-1/2 piept de pui
-250 ml smantana
-o rosie decojita si toccata
-un varf de cutit de cardamom
-piper boabe (negru, alb si rosu am pus eu)
-un ardei iute
-cateva boabe de coriandru strivite
-un varf de cutit boia de ardei (dulce, am pus eu)
-cateva rosii cherry
-o canita de orez (salbatec, am facut eu)
-cateva frunzulite de coriandru (din ghiveci)

Preparare:
Smantana se bate cu un mixer (vertical, am folosit eu), impreuna cu cardamomul.
Se pune in tigaia antiaderenta si cand incepe sa fiarba se pune pieptul de pui taiat bucatele potrivite.

Se lasa sa se patrunda bine. Se adauga condimentele si la sfarsit rosiile

si se mai lasa sa scada cca 10 minute si cu asta basta! Gata mancarea.
Se serveste cu orez (e mancare asiatica).


Este rapida si foarte gustoasa…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu