Nimeni nu-şi va aduce aminte de tine pentru gândurile tale secrete.
•Gabriel Garcia Marquez - ultima scrisoare din “veacul de singurătate”.

joi, 27 august 2009

TORT CU IAURT SI FRUCTE DE PADURE


Este un tort usor, racoritor, pe care l-am pregatit pentru ziua Elenei
Ingrediente:

Blatul l-am facut ca aici.
Crema:
250 g crema de branza
400 g iaurt cu fructe
2 plicuri de gelatina
100 g zahar
1 kg de fructe (afine samburi de rodie si mure am pus eu, dar era suficient 400-500 g)
1 pliculet "Tort gelee")
ciocolata pentru decor
Preparare:
Crema de branza se amesteca cu iaurtul si zaharul. Se pune gelatina inmuiata si topita pe baie de abur. Se adauga cam jumatate din fructe si se toarna compozitia in tava, peste blat.Se da la rece pentru cca 2 ore. Se scoate din frigider si se aranjeaza deasupra fructele oprite. Se prepara "Tort gelee-ul" dupa indicatiile de pe plic si se toarna deasupra. Se poate servi si asa, dar eu, voind sa fie festiv, l-am ornat cu ciocolata.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu