Nimeni nu-şi va aduce aminte de tine pentru gândurile tale secrete.
•Gabriel Garcia Marquez - ultima scrisoare din “veacul de singurătate”.

joi, 15 martie 2012

SALATA DE FASOLE “BOAMBE”






Acum câteva zile am găsit în piaţă nişte fasole albe, cu bobul mare (cam 0,7/2,5 cm) cărora bunica mea le spunea “fasole boambe” şi pentru că nu am găsit denumirea stiinţifică a acestui soi de fasole, îi voi spune şi eu ca bunica. Din ele am făcut o salată de post grozavă  şi o iahnie de fasole cu rasol de porc.


Ingrediente:
Un bol cu fasole fiartă cu o ceapă şi un morcov
2-3 linguri cu ulei de măsline
Câteva fire de ceapă verde
2 căţei de usturoi
Câteva fire de pătrunjel verde
Sare şi piper după gust
O ceapă pentru décor 

Preparare:
Este foarte simplu: toate ingredientele

se pun în robot şi se amestecă bine.
Se decorează după plac sau se serveşte pe felii de pâine prăjită.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu