Nimeni nu-şi va aduce aminte de tine pentru gândurile tale secrete.
•Gabriel Garcia Marquez - ultima scrisoare din “veacul de singurătate”.

duminică, 15 noiembrie 2009

TARTA CU PRUNE ROSII



Am cumparat pentru nora mea, (mare amatoare de fructe, iar prunele sunt printre preferatele ei) aceste prune rosii, care aratau foarte bine, dar nu aveau nici un gust.
Stiind ca sunt prune indiene, m-am dus pe blogul prietenei mele DEEBA RAJPAL- PASSIONATE ABOUT BAKING, de unde m-am inspirit pentru aceasta reteta, pe care am adaptat-o in functie de ingredientele pe care le aveam (voi publica reteta originala pe celalalt blog al meu, CAIETUL CU RETETE).



In final a iesit aceasta tarta,

care a avut mare success.
Ingrediente:
180 de grame de unt, la temperatura camerei
150 de grame de zahăr brun
125 de grame de zahăr tos
Coaja de la o lamaie
1 linguriţă esenta de vanilie
2 ouă
180 de grame smantana
180 de grame de făină
4 grame de praf de copt
1 kg de prune rosii
zahăr brun si fistic pentru presarat deasupra

Preparare:

Se freaca untul, zahărul brun, zahărul tos, coaja de lamaie si vanilia împreună până se albeste amestecul.



Se adaugă ouăle unul cate unul, amestecand bine dupa fiecare.



Se adaugă smântâna şi se amestecă. Se adaugă făina şi praful de copt şi se amestecă.



Compozitia se toarna usor in forma de tarta si se niveleaza aluatul.



Prunele se taie felii subţiri




şi se aseaza deasupra aluatului.




Se presara cu zahăr brun si fistic tocat.



Se coace in cuptorul preincalzit timp de aproximativ 35-40 de minute până când capata o culoare maro auriu.



Lasati sa se raceasca.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu