Nimeni nu-şi va aduce aminte de tine pentru gândurile tale secrete.
•Gabriel Garcia Marquez - ultima scrisoare din “veacul de singurătate”.

joi, 15 iulie 2010

TORT "ARHITECT"


Pentru ziua de nastere a patronului firmei de arhitectura la care lucreaza nora mea cea mica, am pregatit impreuna cu ea acest tort care reprezinta macheta unui "Turn de birouri" la care lucreaza in prezent.
La prepararea acestuia am folosit:
Pentru "sol" (suport) - din aluatul de islere, la care am inlocuit nuca cu migdale am facut doua foi intre care am pus gem de caise iar deasupra o crema ganache din 200 g ciocolata cu lapte, 200 g ciocolata alba si 200 g frisca ( am infierbantat frisca si am turnat-o peste ciocolata maruntita apoi am amestecat bine pana s-a topit ciocolata).
Partea care reprezinta "Turnul" am decupat-o din Prajitura cu glazura, punand doua prajituri una peste alta, deci 10 foi si doua glazuri. Si pentru ca atunci cand am decupat "Turnul" nu am fost atenta si l-am facut "in oglinda", lucru pe care l-am constatat cand a trebuit asezat pe "amplasament", am fost nevoita sa-l intorc, cu glazura jos, asa ca in lipsa de timp (nu mai aveam timp sa fac alta glazura, sa astept sa se intareasca...etc) am pus deasupra un strat de Nutela.
"Heliportul l-am facut din ciocolata iar "iarba" din fistic decojit si maruntit.
"Pomii" din jeleuri trase in ciocolata si tavalite prin fistic.
"Strazile" si decorarea cladirii din ciocolata topita (contributia nurorii mele)'
Si iata ce-a iesit:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu