Nimeni nu-şi va aduce aminte de tine pentru gândurile tale secrete.
•Gabriel Garcia Marquez - ultima scrisoare din “veacul de singurătate”.

marți, 10 august 2010

PESTO DE SFECLĂ ROŞIE


Reteta este foarte simpla, dar delicioasa, ingrediente mai putand fi variate dupa gustul dumneavoastră.
Ingrediente:
• 2 - 3 bucati de sfecla fierte (400 g)
• 3 catei de usturoi mici
• 70 g nuci prăjite
• Verdeturi tocate (marar, patrunjel, coriandru, etc)
• 1 lingura oţet balsamic
• 2 linguri ulei de preferat de nuci
• 1 / 2 lingurita zahăr (opţional)
• 1 / 3 lingurita piper roşu
• sare de mare, piper negru
Preparare:
o Se pun toate ingredientele intr-un blender si se macina
o Se adauga otetul, sarea, piperul, uleiul, zahărul şi se amestecă
Recomandari:
Condimentele pot fi adaugate dupa gust, cantitatile indicate in reteta fiind orientative.
Este foarte buna si combinatia cu boabe de coriandru.
Puteti folosi orice fel de verdeata: marar, patrunjel, tarhon, ceapa verde, simple sau combinate (eu am folosit marar si ceapa verde)
Puteti adauga putin sos de chilli dulce.
In cazul in care la prepararea acestui pesto folositi sfecla murata, renuntati la otet.
Poate fi servit cu cipsuri, tortilla, ca un sos pentru paste sau cartofi copti sau ca o garnitura pentru friptura sau peste.
Eu l-am servit ca atare pe felii de chifle cu seminte

precum si ca suport pentru tartine cu hering afumat,


muschiulet afumat, sunca, pe care nu am reusit sa le fotografiez pentru ca au “disparut “ imediat.
Reteta tradusa de aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu