Nimeni nu-şi va aduce aminte de tine pentru gândurile tale secrete.
•Gabriel Garcia Marquez - ultima scrisoare din “veacul de singurătate”.

luni, 26 noiembrie 2012

TARTA CU CREMĂ DE BRÂNZĂ ȘI FRUCTE DE PĂDURE

Ingrediente:
Pentru aluat:

coaja de la o lămâie (am pus coaja de la o limetă)
100 g zahăr (sau 50 g fructoză)
350 g făină
un vârf de cuțit de sare
130 g unt moale, tăiat în bucăți mici,
un ou proaspăt și

2 gălbenușuri de ou 
 
Pentru crema de brânză:
250 g cremă de brânză
150 g de zahăr brun (sau 100 g fructoză)
4 ouă
fructe de pădure congelate ( am pus: vișine, zmeură, mure, afine și merișoare)
o linguriță de extract de vanilie
fulgi de migdale (am uitat să pun) 

Preparare:
Pentru aluat se amestecă toate ingredientele, fără a frământa prea mult aluatul, se strânge într-o bilă, se acoperă cu folie alimentară și se dă la rece pentru ½ de oră.

Pentru umplutură se sparg ouăle într-un castron,
 
 se adaugă extractul de vanilie și se bate puțin cu telul. Se adaugă zahărul apoi crema de brânză
și se amestecă.
 

O tavă de tartă se îmbracă cu aluatul,
 
i se face un model cu furculița și se înțeapă din loc în loc,
 
se toarnă umplutura

 
iar deasupra se așează fructele de pădure și fulgii de migdale (de care eu am uitat).

Se dă la cuptorul preîncălzit,  până se întărește crema iar marginea se rumenește frumos.

Se servește atât caldă,
 
cât și la temperature camerei.

Un comentariu: