Nimeni nu-şi va aduce aminte de tine pentru gândurile tale secrete.
•Gabriel Garcia Marquez - ultima scrisoare din “veacul de singurătate”.

joi, 28 februarie 2013

OPINTICI CONGELAȚI, CU PĂTRUNJEL ȘI USTUROI

Din bureții culeși astătoamnă cu nora mea la Sucevița și puși la congelator, am desfăcut zilele trecute o pungă. I-am pregătit cu pătrunjel și usturoi și au fost grozavi, la fel de buni ca și cei proaspeți.

Ingrediente:
½ kg opintici (sau ghebe sau popenci, cum se numesc în zona Suceviței)
O ceapă
2-3 linguri cu ulei
O legătură cu pătrunjel
4-5 căței de usturoi
sare 

Preparare:
Bureții congelați i-am pus într-o cratiță și am pus deasupra o cană cu apă.
 
 Am pus o ceapă tocată fin ș i-am lăsat să fiarbă până a scăzut aproape toată apa. Am adăugat 2-3 linguri cu ulei și pătrunjelul fin tocat. Când a scăzut aproape toată apa se sărează și se adaugă usturoiul tocat.
 
Se servesc calzi, cu mămăligă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu