Nimeni nu-şi va aduce aminte de tine pentru gândurile tale secrete.
•Gabriel Garcia Marquez - ultima scrisoare din “veacul de singurătate”.

miercuri, 13 iunie 2012

PRÂNZ DE DUMINICĂ CU MARIA

Astăzi, fiind duminică am un invitat. Lucru care nu mi s-a mai întâmlat de destul de mult timp. Invitatul meu, sau mai bine spus invitata mea este Maria, fosta mea colegă de şcoală generală, fosta mea colegă de liceu, de centru universitar, ea fiind studenta la litere-eu la politehnică, colege de cămin la „familişti” în timpul facultăţii, ambii noştri soţi studenţi la politehnică, parteneri de ping-pong, amândouă stagiare în acelaşi oraş şi prietene de familie. Dar cărările vieţii ne-au despărţit  pentru o perioadă regăsindu-ne acum câţiva ani, când ne pregăteam de revederea cu colegii după 40 de ani de la terminarea liceului, ambele în Bucureşti, ambele pensionare şi ambele văduve.
 Deşi locuim în părţi opuse ale Bucureştilor, din când în când ne întîlnim. Ne-am întâlnit şi duminica aceasta.
Fiind ora prânzului m-am gândit ca înainte de a trece la răsfoirea albumelor cu fotografii, la întâlnirile pe skype cu alţi foşti colegi, să mâncăm ceva uşor, aşa ca pentru vârsta şi starea noastră de sănătate.
Iată ce am pregătit:
Am început cu câteva salate:




Salata olivier de vară

A urmat o supă:

Apoi, pentru ca Maria este o tradiţionalistă am pregătit aceste „felii de sarmale” din piept de pui (deşi nu prea arată a sarmale)

Ca desert  o




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu