Nimeni nu-şi va aduce aminte de tine pentru gândurile tale secrete.
•Gabriel Garcia Marquez - ultima scrisoare din “veacul de singurătate”.

luni, 11 iunie 2012

VINETE COAPTE UMPLUTE CU CAŞCAVAL



Acum ceva timp am pregătit ardei copţi umpluţi cucaşcaval Uitasem cât sunt de buni...
Duminica trecută însă l-am văzut pe Mircea Dinescu  la emisiune lui, pregătind acest aperitiv delicios. Cum vinetele sunt printre preferatele mele dar salata fără pâine nu merge (diabetul, ce sa-i faci...), imediat m-am gândit la acest preparat!  

Ingrediente:
3 vinete coapte, potrivit de mari, curăţate de coajă dar cu codiţa păstrată
3 bucăţele de caşcaval
Un ou
Făină
Pesmet
Ulei pentru prăjit
Sare şi piper după gust 

Preparare:
Caşcavalul, tăiat în bucăţi potrivite după mărimea vinetelor dar groasede 1 cm

se dau prin făină

şi se prăjesc puţin în ulei

pentru a se înmuia.

Cu aceste bucăţele de caşcaval se umplu vinetele,

se dau prin făină apoi prin oul bătut şi la urmă prin pesmet.

Se prăjesc în ulei încins.  

Sunt delicioase!
Atenţie! Se prăjesc foarte repede. Abia aveam timp să  pregătesc pe următoarea că prima era deja gata.

Sunt foarte bune şi reci. Eu am pregătit 3 şi fiind singură nu am putut manca decât una, atunci calda. Pe următoarele le-am mancat reci şi au fost foarte bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu